Superbloggaren osv.

Hej era stackars försummade bloggläsare, jag sköter mig rätt dåligt här. Jag är så fruktansvärt trött nästan hela tiden och då är bloggande inte det man är mest sugen på. Men det blir nog lite bättre snart. Fram tills nu har vi (här i huset) kört på lite hur som helst med mitt jobbande, jag har alltså inte haft några specifika jobbtider. Det är lite tärande eftersom jag då inte riktigt har kunnat känna mig ledig när jag är i huset och har haft dåligt samvete när jag har varit borta för att jag har tänkte att Märta kanske behöver hjälp. (Såvida det inte är helg eller barnen sover) Men idag hade vi ett litet samtal om det eftersom jag har varit här i lite mer än en månad, och de höll med om att det skulle vara bra att få lite tider. Givetvis går det inte att skriva i sten eftersom vi lägger upp dagarna efter barnen, men några timmar här och där kan man bestämma att jag är ledig så att jag kan gå och träna eller stanna i Paris efter mina lektioner. Lite ro för själen. Annars är vi alla nöjda med läget, jag trivs och månaden har gått jättefort.
 
Något annat trevligt som har hänt är att det kom finbesök från Sverige i helg, väldigt mycket mys!
 
 
Lite mys idag! (Förlåt för felvänd bild, men det går inte att (eller så har jag bara inte listat ut hur man gör) vända bilderna i bloggverktyget och jag vände den inte innan jag laddade upp den.)
 

Kommentera här: