Debutantbal


Jag innan vi åkte från huset. Inte så jättebra fotograf, jag är ju kapad på både fötter och huvud :p



Jag och Shani


Det var jättejättejätteroligt! Vi lyckades med danserna, presentationer och allt möjligt med bara några få misslyckanden. (Min tiara slets loss i tangon, jag trampade lite på min klänning, fast jag tror inte att nån såg, och jag blebv magsjuk av en nudelsallad. Fast det vara ingen fara, det gick över snabbt.)
Annars var allt helt perfekt och jag är jätteglad att jag gjorde det :)

Kommentarer:

1 Henrik:

skriven

FINT :O

2 Tilda:

skriven

Agnes snart kommer du hem :)Jippie!

3 Agnes:

skriven

Henrik: Haha, så har du förvånad smilie.



Tilda: JAG VET :D :D

4 mamma:

skriven

Åhh, vad jättefin du är! Ja Shani oxå såklart. Kul att det var lyckat. Har du fått veta något om visumet? Vi har sommar!!(idag iaf) Tuva har fått tvillingkalvar =)

5 Anonym:

skriven

Vad vacker du är :)! Vad roligt att du hade kul ^^ Saknar dig här, och vi har definitivt sommar i Luleå :D Jag gick med shorts till skolan idag ;)



Kramar <3

6 Mia:

skriven

Oj, haha, det där förra var från mig som du kankse förstod när det stod "Luleå" ;)

7 Hanna:

skriven

Vilken fin klänning! Låter som att du har jättekul, jag vill också ha bal :P

8 Emelie:

skriven

Ååh, fin du var! Jag vill ju också vara med på sånt där. Dock har jag fått vara med om det formidabla nöjet att spendera två dagar i Jokkmokk för att delta i en tävling som vi kom näst sist i, slå det om du kan!

9 Emelie:

skriven

Vad fina ni är! :D

10 Evelina:

skriven

Men ååååååh vad fin du var/är :D Jag tycker att du kan komma hem nu, det börjar bli lite tråkigt utan dig nu.. Kom heeeem, vi börjar om iiiigeeeen.(8) :D hihi

11 Agnes:

skriven

Haha, börjar det bli tråkigt redan Evelina? Jag har ju bara varit borta i 11 månader. haha.

Jag kommer hem om ca en månad. Lite mer bara :)

12 Evelina:

skriven

Haha,vadå redan? Det har varit tråkigt ända sen du åkte xD Haha :p

13 Klara:

skriven

Åh! Du var helt underbart vacker i den där klänningen! Jag har suttit och kollat på bilderna i flera minuter nu, som ögongodis typ. Ibland undrar jag om jag inte är kille egentligen..:/

Kommentera här: