Tillbaka

Nu är jag hemma igen, men jag har tyvärr fått virus eller nåt så min dator är jättelångsam.
Desstom måste jag skaffa ett nytt betteri till den så jag tar mig friheten att förlänga min egen bloggpaus medan datorn blir fixad. För det är alldeles för segt för att man ska kunna ladda upp bilder och utan det är det inte så roligt.

Min familj har ju också varit här och besökt mig och det var trevligt. :)

Men imorgon ska jag iallafall lämna in dator och sen får vi hoppas att det inte tar alltför länge att fixa till den.

Sedan ska jag blogga lite seriöst har jag tänkt mig.

Kommentarer:

1 Mia:

skriven

Welcome back mate ;)



Haha.. ser fram emot när du bloggar igen :) Kram!

2 Emelie:

skriven

Åh äntligen är du tillbaka :) Ta bort viruset snabbt och börja sedan åter mata oss med smaskiga detaljer om livet i Australien! :D

3 Agnes:

skriven

Skyndar. :)



Och om nån rolig jävel har nåt att säga om att jag ska skaffa ett nytt 'betteri' så kan ni ju strunta i det. Skrivfel, okej? Orka korrekturläsa. ;p

4 Evelina:

skriven

Yeei, äntligen börjar du skriva igen :D

Jag vill också till Australien , fast snart kommer du ju hem :) Och då behöver jag inte ha tråkigt nå mer :D

5 anna:

skriven

haha. men alla som går natur läser ju också den kursen så det spelar som inte någon roll.

6 Pappa:

skriven

Nu är ju din dator repad så nu kan du väl skriva något i alla fall?

Kommentera här: