Dagens Outfit



Jag och Shani har på oss:

  • Maroonfärgade umbroshorts. (Sjukt bra passform. . . Eller nåt.)
  • ASHS's Senior Shirt. (Svengelska. Men jag kan ju inte skriva seniortröja, ni hör ju hur det låter.)
  • Och såklart våra bästa fotominer. (Övar inför skolfotograferingen imorgon!)


De har för övrigt ett ganska mycket smartare system för skolfoton här. Men får en broschyrgrej innan man tar fotona och så får man välja vilket paket man vill ha. Det finns ca 7 olika att välja på och dessutom får man välja en design till bakgrunden av gruppfotot och den största bilden av sig själv. Sedan fyller man i vad man har valt på ett kuvert och skickar med rätt summa pengar.(Eller kreditkort.) Mycket enkelt och smidigt och inget hålla på och skicka tillbaka massa grejer som man inte vill ha.  Man kan dessutom köpa tillägg så som retuschering light, t.ex. om man har en jättestor finne i pannan på fotodagen. Fem dollar extra kostar det. Ganska värt tycker jag.
Sen är det ju lite otur om man råkar bli jätteful på bilderna, då sitter man där och kan inte bli av med dem. Men jag har mitt på det torra, jag är nämnligen proffs på fotominer! (. . .)

   

Alltså. Blir man såhär snygg på bild så är det svårt att misslyckas.
(Därför beställde jag såklart fotopaketet med mest bilder i, haha)

Kommentarer:

1 Mia:

skriven

OOoh, gillar era kläder ;) Och vad bra att du köpte många bilder - för jag vill ha en sen när du kommer hem ;D Miss u, kram :)

2 Henke:

skriven

Hmm åt bild 1: Give me the number to your dealer.

3 Mamma:

skriven

Precis min åsikt du blir ALLTID bra på bild. Hur snygg som helst. Vi längtar efter dig!!!

Kram

4 Emelie:

skriven

Haha, du är ju alltid söt Agnes :) Saknar dig!

5 Klara:

skriven

Haha jag har en massa smickrande bilder på dig här hemma också... x) Men jag håller med föregående; alltid söt! Och skynda dig att komma hem, för vi saknar dig här! <3

Kommentera här: