Tillbaka

Nu är jag tillbaka hos min vanliga värd, med internettillgång och allt. Haha.
Jag hade mycket enkelt kunnat blogga under veckan, men jag kände mig lat och det var ganska skönt att inte göra det. Dessutom behöver jag inte ens uppdatera, folk kikar in ändå. Slog nästan besöksrekord igår. (okej, det var väl en fem-sex personer ifrån, men iallafall!)

Har inte gjort mycket vettigt under veckan heller. Lördag morgon tog jag och Anne bussen in till Cairns för att besöka Shani. Vi åkte in till stan och där blev jag sjuk av en nudelrätt och mådde dåligt hela eftermiddagen. Lagom roligt var det. Vi sov över och åkte tillbaka på söndag eftermiddag.
Annars har jag bara gjort ingenting. Jag och Anne roade oss med kameran en dag, en annan gick jag och Vanessa downtown och gjorde (surprise) inte nånting alls.

Idag besökte jag det lokala poolområdet för första gången, tillsammans med Ina och Daniela. Det är vi som är ettårs-ligan här, haha.  Det var iallafall trevligt och jag brände mig inte eller nåt heller. Det är första gången som jag har varit i bikini sedan jag kom hit. Det är faktiskt sant.
Imorgon ska jag åka ut till Lake Eacham och träffa lite vänner och förhoppningsvis få lite mer färg. Både Anne och Victoria är pepparkakor och eftersom jag oftast är med dem så ser jag ut som ett lakan. Eller käner mig som ett iallafall.
(Men oroa dig inte mamma, jag använder solskyddsfaktor och jag sitter faktiskt i skuggan också!)

Det räcker så här, för jag är så trött att ögonen går i kors fast klockan bara är sex. Halv sju.

Kommentarer:

1 Mamma:

skriven

Vad kul att du bloggar igen. Det ÄR jätteviktigt med solskydd (du vill väl inte se ut som ett russin?) Tacksam om du svarar på mail nu när du har möjlighet. Vi planerar för fullt, hörde av Isabel att ni också gör det.

Puss

2 Mia:

skriven

Yeaay ;) äntligen något att läsa igen ^^ haha.. saknar dig, kraam =)!

Kommentera här: