New shoes

Idag har jag köpt nya skor. Jag undrar om det inte är första gången som jag köpte skor för att jag faktiskt behövde.
Mina fina svarta skor har levt ett kort men intensivt liv på ca fyra månader och sulan håller på att ramla av.
Så jag behövde. På riktigt.
De är fina också, svarta och med lite snördetaljer. För 10 dollar på BigW! Billigt och bra.

Annars har jag hjälpt Victoria med hennes engelska, vi stannade kvar hela skoldagen fast vi hade kunnat gå efter andra perioden. Anna stannade också, men vi fick nog inte så himla mycket gjort. Trevligt var det och sedan gick vi till Victoria och åt mat. Kvällen avslutades med att jag fick rita massa saker åt Victoria. En toastol och ett sängbord till exempel.

Ingen har sagt att vi är normala.

Kommentarer:

1 Milla:

skriven

haha tänkte just det när jag läste förra inlägget.. ofta du köper skor för att du behöver. :P

2 anna:

skriven

jag hoppas att du inte ritade det bara för att förklara vad det var för något...

Kommentera här: