Mycket att göra

Imorgon är ju sista skoldagen, men jag är inte ledig för det. Jag måste färdigställa min engelska monolog(jag ska vara en man, jag tror det kan bli roligt!) och så var det nånting annat som jag inte minns. Jag kommer väl ihåg det snart.

Idag fick vi veta ungefär hur vi ligger till i våra ämnen, jag har blivit godkänd i allt. Jag blev lite stött över att jag hade C i Outdoor Education, men sedan kom jag på att jag var i en annan grupp fram tills för ca fyra veckor sedan och att jag inte följde med på kanotturen. Då blev jag genast på bätte humör.
Jag hade B i Hospitality, C i resten. Dock så är det inte permanenta betyg, de får vi i slutet av läsåret.

Nu ska jag äte lite och sedan sätta mig i arbete. Nu kom jag förövrigt på vad jag skulle göra mer, omvandla wma-filer till mp3-filer och packa för imorgon ska jag ju flytta ut en vecka.  :)

Kommentarer:

1 Pappa:

skriven

Har jag missat något? Vart ska du flytta? Och varför?

2 Anonym:

skriven

Vad betyder B och C enligt våra betyg?

3 Emelie:

skriven

Vart ska du någonstans? :O

4 Hanna:

skriven

Undrar liksom Rova hur betygsskalan ser ut där. Att A är bäst är ju inte svårt att lista ut, men hur långt går den?

Kommentera här: