Lördag

Idag ska jag på födelsedagsfest hos en kompis. Vi ska sova över där och så, det blir nog trevligt.
När vi ska sova nån annanstans än hos våra värdfamiljer så måste vi fylla i ett papper för att få lov, det känns som årets onödighet men det är nåt med försäkringen.
Regniga veckan verkar ha slutat iallafall, för nu skiner solen och det är varmt. Eller det var iallafall det när jag var ner på stan och köpte en present, det var ju ett par timmar sedan.

Jag blir hämtad om ungefär 40 minuter så jag ska ta och göra mig i ordning nu. :)


(Imorgon ska jag ta det där om att 'the world is better upside down' eller hur det nu var...)

Kommentarer:

1 Emelie:

skriven

Hm, krångligt att behöva fylla i en massa saker varje gång man vill sova borta. Men det är ju värt det antar jag :)

Kommentera här: