Upptäckt



Jag hade ju passat rätt bra i kortare hår! :O
(Cairns 28/9-08)

OBS! Jag har alltså inte klippt mig. Håret är bara gömt nånstans bakom ryggen. ;)

Först skoldagen gick bra, vi gjorde inte mycket alls. Jag anar att jag har ådstakommit ytterligare ett VHA i CMM. (Hahaha. Jag tänker inte berätta vad det betyder.)
Annars fick jag träffa Anne och Victoria igen, som jag har saknat lite lätt. Dock inte lika mycket som jag saknar er där hemma förstås!

Nu ska jag sova, och imorgon ska jag förmodligen framföra en monolog. Så ytterst spännande.

Kommentarer:

1 Mia:

skriven

Du är så sjukt söt! <3



Tror du till och med hade passat i ännu kortare hår =)

2 Emma:

skriven

du passar i allt <3

du är alltid vacker :) <3

3 Emelie:

skriven

Agnes, du passar ju i allt :) Jag önskar att jag hade kunnat ha lika långt hår som du har men mitt blir inte mycket längre än det jag vanligen har. Så du kan ju gotta dig i valmöjligheter ;D

4 anna:

skriven

åh vad söt du är! jag saknar dig också:) sjukt att ni har haft lov redan..

och om det är massa konstiga ord och stavfel kan jag med all rätt skylla på en konstig ruta som har fastnat mitt i skärmen och täcker över det mesta. men jag är för lat för att starta om datorn.

Ha det bra!

5 Matti:

skriven

Men... Palla ha internskämt för sig själv xD Stor mening.

6 Agnes:

skriven

Men Matti. Det var inget skämt, det var ett ont skratt för att ni inte vet och inte kommer att få veta. Det är nämnligen inte det minsta roligt egentligen. x)



Tack alla :)

7 Hanna:

skriven

Du passar nog i allt, men behåll ditt långa det är alla så avis på!

Kommentera här: