Cairns

Idag tog jag och min vän Ellie bussen in till Cairns för att slösa pengar på saker man väldigt gärna vill ha men inte alls behöver. Vi lyckades utmärkt.
Jag inhandlade en parfym som var på rea utan att jag visste det, smycken, två klänningar och ett par skor. Som är coolast. De är jättehöga. Och svarta. Men jag tänker inte visa nån bild på dem för jag vet vissa som skulle skratta och håna mig.
Iallafall.

Jag tror jag är ganska trött för meningarna som jag försöker formuler blir osammanhängade och innehåller väldigt lite. Så kanske dags att ladda upp inför skola i morgon? Det är ju ändå bara 13 timmar tills jag börjar.


Jag ska skärpa mig och börja göra saker snart. Eller hitta på saker som jag har gjort. Blogga bättre iallafall. :)


Kommentarer:

1 Emelie:

skriven

Mejla mig en bild på de där skorna! :D För jag vill gärna se dem, och tro mig, jag skrattar inte. Jag har själv letat efter ett par fina, höga svarta, men de jag hittat har varit jättedyra och min ekonomi tillåter inte riktigt :(

Kommentera här: