Blogglättja.

Ja, jag vet. Jag är jättelat med uppdateringar. Jag har inte ens svara på mejlen som snälla och trevliga personer skickat till mig efter att jag vädjat ett antal gånger. Skäms på mig. Nu är det långhelg, men jag har planer för i stort sett hela helgen och om jag är lite ledig en stund så måste jag jobba på mitt konstverk. Det är nästan bara den roliga delen kvar, alltså själv ritandet/målandet.
Men iallafall, nya tag nästa vecka då!

Saker som har hänt under veckan:

Jag har blivit bjuden till årets Valedictory, som är ungefär motsvarande våran studentbal. Alla i år tolv får ta med sig två gäster, och jag har en väldigt snäll vän. Fast det lutar åt att alla vi utbytesstudenter ska kunna gå ändå, just för att vi är utbytesstudenter och det är en stor del av skolgången och de tycker det är rimligt att vi får vara med fast vi alla går i år elva. MEN JAG BLEV BJUDEN. ;)

Okej, det här är ju ganska patetiskt. Inget annat intressant har hänt.  :(
Jag måste ta tag i det hela. :P

Meen, en för mig mycket glädjande sak är att min vän Shani eventuellt ska flytta in med mig efter jullovet. (Sommarlovet här, haha). Hennes familj bor i en annan stad och hon bor just nu hos sin moster, men hon ska förmodligen till Tasmanien nästa år och då kan hon inte bo där. Men Isabel sa att hon förmodligen kan bo här, och då blev jag glad. För Teresa åker hem i december och då blir jag nog lite ensam.

Nu ska jag nog baka kakor, för Victoria har bett mig minst 27 gånger. Sa jag att hon älskade dem? ;)

Kommentarer:

1 mamma:

skriven

Hej, vad kul att höra av dig =)

Det är lite extra kul när du lägger in bilder.... behöver jag påminna dig om att vi fortfarande väntar på dig i skoluniform =)

Det låter kul med Valedictory blir det balklänning och hela baletten?

kram

2 Hanna:

skriven

Full förståelse för att du har fullt upp. Lite avis faktiskt, själv hade jag ägnat halva mitt liv framför datorn om det inte vore för att jag måste gnälla en timma för att den ska bli ledig :(

Kommentera här: