Strax-före-lovet-stressen

Det känns igen. Nästa vecka är sista skolveckan, och alla inlämningsuppgifter som man har samlat på hög ska nu färdigställas på ett par dagar. Dock är det ganska lugnt för min del, bara tre assignments att göra. Tyvärr så är förutsättningarna lite dåliga just nu. Varför?

Matte: Ungefär sex uppgifter som handlar om sinusgrafer och så. Det är relativt lätt, men tyvärr så har jag tappat mitt USB-minne, och i den fanns programmet som vi behöver för att få fram graferna. Den ska in på fredag, men vi får ingen mer tid i skolan. Idag kan jag inte jobba, och knappast på torsdag heller. (Valedictory! :) ) Det lämnar - onsdag. Ifall jag inte jobbar på lunchen i skolan då.

Ja, det var väl det som var det jobbiga. Bild så är jag typ halvfärdig, men jag kan göra klart det i sista i helgen. Och min engelska uppsats som jag skrev i söndags fick jag tillbaka idag, och den är godkänd. Men jag kan få mer än godkänt om jag ändrar lite småsaker, vilket jag ska göra om jag har tid i helgen. Annars är det bara ett matteprov nästa vecka, men det är inte så farligt det heller, för jag fick ju Vg på förra utan att plugga.

Så det var visst inte så stressigt ändå. Bara det att jag måste göra ungefär 4 uppgifter på en eftermiddag, med komplicerade grafskisser och sånt där annat trevligt.

Kommentarer:

1 Mia:

skriven

Lycka till! Vet ju typ hur det där känns ;S



Men btw, du är utmanad =) Kolla min blogg för instruktioner..

Kommentera här: