Port Douglas

Idag var en av de bästa dagarna hittills. Vi lämnade Atherton i ösregn men kom fram till strålande sol, åt frukost med fåglar, jag höll en koala och matade kängurur, vi gick till stranden och badade i havet som var klarblått och jättevackert.
Mer om det i morgon.

Men bara för att det inte ska bli jättetråkigt, lite bilder som jag laddade upp for ett tag sedan men aldrig publicerade:


Ellie och jag provar hattar på Yungaburra Folkfestival


Jag och Anne


Födelsedags barbeque! (Fast detta var två månader sen eller nåt :P)

Kommentarer:

1 Märta:

skriven

Ätligen bilder:)

2 Emelie:

skriven

Bra med bilder, fortsätt så ;)

3 Mia:

skriven

Yeay! Så ska det vara Agnes..

och gud vad du är sööt! ;) som alltid <3

4 Harriet:

skriven

Oj, jag fick titta ordentligt på den översta bilden för att se vem som var du - vad lika ni är! Hoppas du har det bra och det verkar det som!

5 Tilda:

skriven

Va roligt med bilder :)

Kommentera här: