Girls' weekend

Vi har tjejhelg här nu. Det är Victorias sista helg innan hon åker hem så vi hittar på massa kul. I fredags var det mitt hus som gällde, middag och film och nattpromenad till utsiktplatsen. Igår gick vi på 18års fest, det var också trevligt, och idag är det P-night hos Victoria. Vi ska klä oss P och äta P och göra P, vad nu det ska betyda. Spännande.
Min P-klädsel blir iallafall intressant. Jag och Victoria satt länge och funderade på saker som man kan klä sig till som börja på P(Penna var en tanke..) innan jag kom på det lysande förslaget prostituerad. Jag har ju mina slamp-klackar, haha. Men bara lugnt, vi ska inte röra oss utanför huset, annars hade jag aldrig klätt mig så. Bara för att klargöra.

Nu ska jag göra mig i ordning och sedan ska jag gå ner till Victorias hus. :)

Kommentarer:

1 Garbomannen:

skriven

God morgon! =) Är du nöjd med helgen?



Ha det så bra.

2 Anonym:

skriven

Neej. POLIS är väl bra med olite anknytning eller?

3 Mia:

skriven

Det lät som en rolig helg ;D Hoppas du har lite bilder senare ;)

Kommentera här: