Flitig

Nästan helt klar med matten nu, känner mig väldigt nöjd. Jag har inte ens tjuvtittat på Teresas, jag har gjort allting själv!
Förutom en uppgift, den var knäpp så hon ska hjälpa mig imorgon. Sedan är det bara renskriva kvar och det hinner jag ta på fredag innan lektionen, om inte tidigare.

Annars så var jag och Victoria ner på stan och hjälpt Ina att hitta skor till imorgon, handlat ingredienser och lite andra småsaker. Jag råkade även köpa en fin skjorta som jag planerar att ha på efterfesten (valedictory), ifall vi nu kan komma iväg. Det är lite svårt att hitta nån som kan köra oss nämnligen.
Jag är iallafall jättetaggad för imorgon! Det kommer bli så roligt. Fast samtidigt är jag ju ett leset barn för jag har så många vänner som slutar skolan nu. Och nästan alla ska ju flytta också, ännu tråkigare.
Ljuspunken med det är ju dock att vi blir äldst på skolan och får ha specialtröjor (som vi förövrigt fick idag) och sånt. Men det väger bara nästan upp det :p

Jag funderar också på att ändra min blogglayout, nu när jag har egna australienbilder så kanske jag ska använda dem och inte sådana som jag har stulit ritat. (haha;) )
Och med lite kass humor så avslutar jag inlägget. (och dagen, jag är trött!)

Kommentarer:

1 Mamma:

skriven

Jag hoppas ni har det så jättekul imorgon, men var försiktiga och var rädda om er. Glöm inte att ta bilder, vi vill gärna se er före, under och efter =)

Kommentera här: