Framme

Hej! :)

Nu är jag hos min värdmamma. Hon är hur trevlig som helst och min värdsyster också.
och Athertons är helt galet. Det är helt annorlunda mot allt som jag har sett. Nästan alla husen är små och platta, bara en våning.
Huset som jag bor i är två våningar och har högt till taket och det finns en jättefin vedkamin. :) Det ligger på en kulle så det är gansak fin utsikt över staden.

Alltså, jag har så svårt att blogga just nu, för jag vet inte var jag ska börja..

Igår var vi och gick en 6-kilometers runda i regnskogen, och idag var vi och tittade på fyra vattenfall och ett överväxt träd.
Det har varit helt fantastisk väder idag, klarblå himmel och strålande sol.
Men i övrigt så har vädret inte varit så bra, igår var det kallt. Och det var inte lite kallt, det var väldigt kallt. På dagen var det rätt okej, men på kvällen! Jag hade jeans, kofta och jacka men jag frös ändå. Inomhus.

Men det är ju ändå vinter nu... :P

Jag ska lägga upp bilder imorgon, både från regnskogen och vattenfallen. Vi är nämnligen tre som delar på internet..
Men vi hörs imorgon
Vi ska på opossumjakt! :P

Kommentarer:

1 Veronica:

skriven

Hehe låter lite läskigt med vinter mitt i sommaren :D Hoppas att du har det undebart i Australien :D

2 Alexandra:

skriven

Åh, är du sån au-pair ?:)

3 Matti:

skriven

Haha låter rätt så överväldigande alltihopa... Nu blir man ju inte lite avundsjuk :P

Opossumjakt lät ju ganska spännande.

4 Märta:

skriven

Åh, Opossumjakt!

5 Pappa:

skriven

Opossumjakt, hemma i gamla svedala kallar vi dom för råttor, fast opossum är mycket större. Ska ni käka upp dom? Väntar på bilderna. Puss

6 Hanna:

skriven

Det låter som du haft tur och hamnat på ett underbart ställe, det är kul att höra. Vill gärna höra mer om oppusumjakten, hur fångar man sånna?

7 Hanna:

skriven

blää, kollade på bilder på opossum(er?), de var ju jätte äckliga. Inte hade jag velat gå nära en sån där frivilligt!!!

8 Evelina:

skriven

ååååh, dom är ju skit söta dom dära opossum(s) hahaha, Saknar diiig :)

9 Agnes:

skriven

Alltså, jag föstod att det skulle misstolkas. Det var alltså inte en jakt för att vi skulle döda den, utan för att se den! xD

10 Hanna:

skriven

haha, bra för de såg inte goda ut... bläää!

11 Mia:

skriven

Åååh, vad coolt, du är som i en ny värld!! ^^

Kommentera här: