Torsdag

Idag var en mycket bekväm dag. Började med Modern History där vi fick se Australiensiska Parlamentets ursäkt till aboriginerna och så skaffade jag lite böcker. Sedan hade vi outdoor och sen, (nu kommer det roliga..) åkte vi ut och paddlade kanot. Det var för att vi skulle bli förberedda för en tvådagars kanottur om ca tre veckor. Vi lärde oss lite olika sätt att paddla och sen fick öva på dem runt några träd. Det var alltså träd i sjön, vi paddlade inte runt träd på land.. :P
Det var himla kul och solen sken hela tiden. :) Det blev dock väldigt varmt efter ett tag.

Jag skriver inte mer nu, för jag råkade bränna fingertopparna på Hospitalityn igår så det gör lite ont att skriva. Jag fick blåsor. :(

En sak till bara: Det finns en fråga som jag får ganska frekvent och den är oftast bland de som ställs först när jag träffar någon ny. Kan ni gissa vilken det är så ska jag ta tjusiga bilder på mig iskoluniformen och lägga upp dem. (Det kommer jag förmodligen göra iallafall, men ändå.. :P)

Kommentarer:

1 rova:

skriven

lät mycket trevligt att paddla :P Synd det där med fingrarna.. hur brände du dem?

2 Agnes:

skriven

Jag skulle ta ut en plåt men pannlappen var för tunn..

3 Mia:

skriven

Ehm.. kan frågan vara.. "Är du från Europa?" haha, inte vet jag ;P

4 Henke:

skriven

"Erm... Excuse me mate; you don't happen to be related to Sophia Bush, do you?"

5 pappa:

skriven

det är nog om vi har isbjörnar runt knuten?

6 Harriet:

skriven

Säkert någon fråga om ABBA...

7 Agnes:

skriven

Ingen är ens i närheten. :P

8 Kajsa:

skriven

Hehe =)

Jadu inte vet jag, ge en liten hint ff, vi bybor är inte såå smarta (det finns undantag, Du bl.a. :D )

Haru blivit en peppis ännuu? :D

ha det bra...

9 Agnes:

skriven

Okej, en hint: Det handlar om lag...

10 anna:

skriven

de undrar vilket lag du håller på? i nån sport... kanske rugby? cricket? australiensk fotboll?

är jag i närheten? :P

11 Milla:

skriven

vad man har för lagar om ngt i sverige typ..??

12 Hanna:

skriven

jag som skulle chansa på isbjörnar men det var visst redan taget... letar febrilt i huvudet efter en möjlig fråga, vet ju vad som står på spel ;)... men jag kommer inte på nått... och solen någonsin går upp här eller om vi har snö kanske.

Kommentera här: