Sista Sverigebloggen?

Nu blir det nog sista gången jag uppdaterar i Sverige på rätt länge.. :(
Min internettid är snart slut och jag tänkte bara upplysa er om att jag kommer få betala dyra pengar om någon ringer eller smsar mig när jag är utomlands. Detta är förmodligen ingen nyhet, men om någon tankspridd person hade glömt det så är det förhoppningsvis tillbaka i minnet.
Fram till ungefär tolv idag går det dock utmärkt, om nu någon känner för att ringa. Eller hem till min värdmamma, men det är inte billigt, haha..

Okej, nu åker jag! (Inte precis nu förstås, men ni fattar vad jag menar:P)

Puss

Kommentarer:

1 Emma E:

skriven

kommer sakna dej vännen :) hoppas vi hörs lite iaf <3 pussar o kramar

2 Mamma:

skriven

Hejdå och flyg försiktigt älskade barnet mitt!!

Jag hoppas tiden mellan London o Tokyo går fort mest av allt vill jag vakna imorgon av ett pling från mobilen som säger att du landat i Tokyo och att allt är väl. Jag tänker på dig hela tiden.

Kramar

3 Agnes:

skriven

Emma: Ja det är ett High School year jag ska på. Jag ska bo i Cairns :)



Emma E: Anslut dig till mailterror/snigelklubben :P (Se kommentarer till Leaving on a jetplane)



Mamma: <3 Dålig mottagning, men jag försöker skicka :)

Kommentera här: