Så mycket för att vara i tid...

I all min tidspessimism inledde jag resan strax efter sex på morgonen. Fulla bussar och långa köer var vad jag såg för min inre syn medan jag vandrade ner till hållplatsen.
Men givetvis var bussarna inte fulla och köerna var obefintliga, så nu sitter jag här på Arlanda och väntar. Mitt plan går 12.40... Ljuspunkt iallafall; jag behöver inte checka om vare sig väskan eller mig själv och jag har fått alla boardingcarden. Gör allting mycket enklare.
Så vad ska jag göra nu då? Blogga förstås. :D
Men allvarligt så finns det ytterst lite att göra här. Taxfreeområdet avverkas på en kvart, det finns få ställen att äta på (i och för sig, varför skulle man behöva fler än ett.. :p) och i övrigt ingenting.
Jag skulle kunna läsa mina pocketböcker som jag inhandlade här på flygplatsen, men vad ska jag då göra under mina kommande 20 flygtimmar? 
Sova är ju givet, jag kommer fram på morgonen och jag vill inte slösa bort min första dag med att sova.

Förslag välkomnas, om någon hinner vakna. :P (sluta sova bort era liv!)

Jag måste för övrigt leta upp nån form av elektricitet. Så som alla ringer mig så laddar batteriet snart ut, och det vore ju olyckligt om jag inte hade nån telefon under resan..

Kommentarer:

1 Mia:

skriven

Tänk om du hde glömt mobilladdaren hemma! :O Det hade ju varit hemskt! Men, så är inte fallet ;) Stort lycka till på resan dit också sötast =)!!



Kramar!

Kommentera här: