Leaving on a jetplane

Imorgon är det dags för avfärd. Inte så lite ledsamt. :( Jag vill inte säga hejdå!
Ett år känns så himla länge. Hur ska jag klara mig utan alla?

Färden kommer att gå från Stockholm till Cairns via London och Tokyo. Den inleds vid halv sju imorgon bitti och avslutas (om jag klarar mig undan förseningar och annat krångel) halv sex på lördag morgon. Det blir nästan tre dygn av resande.
Så mysigt.

Men, till det som jag egentligen ville göra med det här inlägget, säga hejdå. ( :'(  ) (Fast egentligen vill jag ju inte göra det....)
Jag kommer att sakna er alla fruktansvärt mycket. (Jag gör det redan!)
Hör gärna av er lite då och då, lämna en kommentar eller skicka ett mail. :) Om nån känner för att skicka snigelbrev så är det också mycket välkommet. :D
Men den adressen villl jag inte skriva här, det kan hända att den står på min värdmammas hemsida, annars får jag skicka den på något annat sätt.

Och om någon känner att de saknar min mail/msn så kommer den här :

[email protected] (håna mig inte, tack :P)

Stalkers eller annat otrevligt göre sig icke besvär!

Så.. Hejdå alla, tack för att ni är som ni är :) Kärlek till er! <3

Kommentarer:

1 Mr. E:

skriven

:( vink vink.

2 rova:

skriven

Nå hoppas du får det bra :) Jag ska ta och cykla till australien nån gång i mitt liv.. kommer vara tungt :P menmen dit ska jag iaf, verakr superskönt samma sak med nya zeland :) fan.. mina planer börjar bli för mycket, jag borde göra en lista på min blogg så alla får se mina planer i livet, så alla får sig ett gott skratt :P nåja.. justja, trist att du åker men kommer nog vara en upplevelse som heter duga :D

3 anna binLadin:

skriven

nu känner jag mig vemodig... det blir tomt utan dig :( men jag får väl ta och mailterrorisera dig :) det ska jag absolut göra.

4 Agnes:

skriven

Mailterror är välkommet, och det gäller alla! :)

5 Emelie:

skriven

Då hjälper jag Anna med hennes kommande livsuppgift! Uff. Detta känns ju vemodigt värre :/ Kommer sakna dig!

6 Mia:

skriven

Kommer sakna dig så mkt när du är så grymt långt borta!! <3 Du är bäst, underbart att vi hann ses på KF ^^

7 Veronica:

skriven

Ha det så bra, fast jag inte känner dig (aa) :D

8 rova:

skriven

Jag tar väl och sluter upp mig till terrorklubben :P kan skicka sniglar med post.. det hade varit mycket häftigt tycker då jag. (alltså inte sniglar i brev då om ni trodde det, utan brev i sniglar :P )

9 Hanna:

skriven

Jag ansluter mig också till terrorklubben och möjligtvis även snigelklubben, kanske blir snigelterrorist. :p



Kommer sakna dig massa.

10 Agnes:

skriven

Haha, snigelklubben, som i Harry Potter! xD

Jag saknar er redan! :(



Kommentera här: