Bitterbloggen

Ett nytt, kanske mer passande namn för min blogg, för jag tycker att jag bara gnäller hela tiden. Och är sarkastisk!
Dock med min fulla rätt för inget sköts bra. Inget alls. Idag fick vi ett mail från en som jobbar på skolan, och hon sa att min värdfamilj, tillsammans med nån representant hade varit på flygplatsen i lördags för att hämta mig.
Så bra att det finns kommunikation inom EF.
Nu ska jag till läkaren och få ett intyg för mina mediciner som jag ska smuggla ombord på planet, sen ska jag ta ut min frustration på något sätt.

Men ett litet tips bara: Om du skulle planera att åka på ett utbytesår, så kan en annan organisation än EF eventuellt göra ett bättre arbete.



Kommentarer:

1 malinm:

skriven

Nu har äntligen min nya hemsida och design från Spotlife kommit! Jag vill veta vad du tycker om utseendet! Lämna en kommentar och säg vad du tycker :)



/malinm

2 rova:

skriven

hmm.. det lät ju bra att dem väntat på dig och du som inte visste att du fått en familj? Ef verkar ju väldigt stabila inom sitt område...

3 Henrik:

skriven

hmm... När åker du då? :o

4 Agnes:

skriven

Jag åker som planerat på torsdag.

5 Emelie:

skriven

Det verkar ju verkligen som att EF har koll på sin tillvaro. Du har ju all rätt att vara bitter.

6 Mia:

skriven

Asså, ja, jag har inte hört så mkt bra om EF ;P

7 Hanna:

skriven

Fattar inte hur en så stor organisation kan funka så dåligt. De borde ju ha gått i konkurs för länge sen!

Kommentera här: