Helgrapport

Lite snabbt om helgen innan jag ska gå och lägga mig, Anne kommer hit halv sex imorgon. Hennes värdmamma börjar jobba klockan sex och vi ska in till Cairns och bo hos våran kompis en natt.

I lördags var jag på 18-års fest hos en kompis. Det var en rätt liten hemmafest, men det var bra iallafall. Vi stannade över natten och fick bacon och ägg till frukost och jag förlorade (som vanligt) singstar. Jag är värdelös på det.
Och igår så åkte jag till Anne's hus för första gången. Fem månader tog det innan jag kom dit. Men hon bor ungefär 20 min utanför Atherton och det är ju enklare för henne att komma hit. Vi gjorde inte mycket iallafall, såg på film, drack te och läste horoskop.
Idag har jag inte gjort nånting. Städat lite på rummet och packat lite småsaker inteför imorgon. Vi tänkte gå ut och äta middag och sedan gå på bio. Mys. Sedan bär det ju av till Brisbane och Sydney för min del.

Nej, nu ska jag gå och lägga mig. Men för att det ska finnas något roligt också så lägger jag upp en bild på mig och Anne från tjejkvällen vi hade förra veckan.

Det roligast under den kvällen var för övrigt nattpromenaden till utsiktsplatsen. (Förvånansvärt mysigt att vara där på natten trots att utsikten inte syns i mörkret... :p) Anne och Victoria dog nästan av rädlsa för skalbaggarna. De är faktiskt jättestora, men Shan och jag dog nästan av skratt för att de andra var så rädda.

Kommentarer:

1 Mia:

skriven

Jag drömde en konstig dröm där du var med i xD

Jag och en vän hade pratat om öronstorlekar dagen innan drömmen, det förklarar en del haha.. hon har iallafall rätt så små öron.



I min dröm så mötte jag dig då, och så började vi prata om öron. Så visade du dina haha.. de satt fast på överarmen i två som, ehm, rep gjorda av brosk och så var öronen jääääättestora - värsta alien typ :P



Hehe.. sen när jag vaknade kom jag på att så ser du inte alls ut xD

2 Agnes:

skriven

Hahahaha! Det där gjorde min dag. Vilken dröm! x)

3 Hanna:

skriven

Jag har också drömt omdig i veckan. Jag drömde att du kom hem och vi hade fest för dig och alla hade köpt "välkommen hem-presenter" och så hade alla köpt jättefina saker och min present var helt B (minns inte vad det var men) så då blev jag ledsen. x) Fast mest var jag glad för du var hemma :D

4 Agnes:

skriven

Naaw, vilken söt dröm :) Ofta din present skulle vara B. Ofta folk ens ska köpa presenter, hahahahaha. Men iallafall. Sötaste drömmen!

Kommentera här: