Fredag

Det känns verkligen inte som att det är fredag idag. Jag tappar ju som bekant allt vad tidsuppfattning heter under lov och ledigheter, och här är det ännu mer förvirrande. Det är snart andra advent och ännu har inte minsta lilla snöflinga, adventsljusstake eller tv-julkalender skymtats. Istället har jag legat och solat, ätit pizza på altanen och suttit ut i shorts till klockan 7 på kvällen. Inte konstigt att jag blir förvirrad.

Det har inte gjorts speciellt mycket under veckan. Första lovveckan är ju alltid lite slö. Bara lite avsked till Victoria, vaka när vi skulle föra Teresa till flygplatsen, städning av rummet samt den till slut lyckade avrättningen av en totalt jättevidrig spindel som tydligen tyckte mitt rum var en bra plats att befinna sig på.
Usch.

Under P-night gjorde vi i stort sett ingenting, vi tittade på film och åt en god middag bara. Men jag ska visa några bilder sedan, det tar så länge att ladda upp dem.

Här är iallafall jag innan Valedictoryn (haha, två veckor sedan, men kameran var ju borta).
De flesta andra av mina bilder är suddiga och allmänt dåliga, men jag kanske kan hitta nån bra att visa senare.


Notera "sockbrännan". Det är så det går när man vandrar omkring med shorts och skor som täcker hela foten.Fast min är inte sådär jätteextrem.

Kommentarer:

1 Märta:

skriven

du såg typ galet hälsosam ut ;) haha. Men ja, jag tror NV-nörd är ett kall. Ni var menade att göra det & ni gör det bra (=

2 Mia:

skriven

Vad långt hår du har fått :)

Du är alltid så fiin..<3

3 Tilda:

skriven

Sikken fin bild :)

4 Märta:

skriven

haha, jag fick en chock när jag såg dina många kommentarer ;P men, jag tolkar det fasen också så faktiskt inser jag nu, jävla kändisideal som förstör allt! fast det var inte så jag menade, mer att du var så himla brun & liksom sådär skinande som kändisar är på retuscherade bilder, så det är positivt helt klart! :D

5 Hanna:

skriven

Älskar ditt hår, det är typ perfekt!

6 Hanna:

skriven

Jag älskar ditt hår, typ perfekt!

7 Hanna:

skriven

ooops, dubbel x)

Kommentera här: