Sweet, ay?

Det är lördag förmiddag och jag har varit vaken i nästan fem timmar. Jag vaknade kvart över sju av ett alarm som jag glömde stänga av och kunde inte somna om.
Det har inte hänt så mycket spännande(förutom att Victoria knackade på mitt fönster och ville ha sin plånbok som hon glömde i min väska igårkväll..), jag tänkte mest bara upplysa alla om vilka fördelaktiga sms-priser som finns här.
Bara för att.
Jag sms:ar alla inom mitt nät för 1 cent. Och alla använder det nätet så det blir väldigt billigt. :)
Till Sverige kostar det ca 50 cent, nästan inget det heller.

I början var det väldigt konstigt att smsa på engelska, de använder förkortningar som ser skumma ut när jag skriver dem. För att jag inte är van, såklart. Men bra är det iallafall!

P.S Jag lär mig massa australiensiska slangord! :D

Kommentarer:

1 Milla:

skriven

kan du inte skriva ett inlägg med slangorden och typ översättningar .. det hade vart coolt.. nog för att det säkert bara är jag som är intresserad ;p ha det bra :D

2 Hanna:

skriven

Jag tycker Millas ide var bra och intressant, så du har åtminstone två läsare till ett sånt inlägg. ^^

3 Märta:

skriven

tänk vad fult du kommer prata när du kommer hem ;)

4 Märta:

skriven

tänk vad fult du kommer prata när du kommer hem ;)

5 Agnes:

skriven

Milla och Hanna: Jag ska bara samla ihop några til först!! :)



Märta: Nej, fint! Australiensiska är charmigt!!! :)

Kommentera här: