Onsdag

Som vanligt när det gäller sjukdomar är timingen oslagbar. Precis när allt löste sig med kanotturen så blir jag förkyld och kan inte åka iallafall. :( Typiskt.
Det kanske är därför som jag har frusit så mycket? Eller så är det därför jag har blivit sjuk. I vilket fall så är det inte kul.
Den ljusa sidan är iallafall att jag kan göra mitt engelskaarbete. Det är en del kvar på det. Jag är dock inte så sugen på att börja med nästa arbete, för det är att läsa nån bok och sen skriva en monolog baserad på den. Då gillar jag nyhetsartiklar bättre. För nu fattar jag iallafall vad det är jag ska göra.

Annars undrar jag vad jag egentligen gör i skolan. Dagarna bara försvinner men jag minns inte vad jag har gjort på lektionerna. Den enda lektionens som jag minns vad jag gör på är matten. En konstig sak med det är att det borde vara svårt eftersom jag inte har gjort det förut och det är dessutom på engelska. Men det är det lättaste ämnet jag har som inte är praktiskt. 
Jag och Vanessa åt lunch på terasserna idag. Jag gillar att vara där för det är människor där, men det är inte helt riskfritt. Alldeles nedanför ligger nämnligen 'sportovalen' där de idrottsintresserade ägnar sig åt att sparka/kasta/slå diverse bollar som ofta och gärna(verkar det som...) kommer ur kurs. Men vi blir inte träffade. (Så ofta.)

Nu ska jag kurera mig litegrann! (TE!!!)

Kommentarer:

1 Hanna:

skriven

Krya på dig vännen. Synd på kanotturen. :(

2 Josefine:

skriven

hej, hittade din blogg ;) så nu ska jag läsa den framöver ;) haha, jag har oxå lyckats bli förkyld, dom ligger i feber här hemma.. men jag knarkar te ;)

krya på dig! puss <3

3 Mia:

skriven

Stackaarn.. kyra på dig sötnos! =/

Kommentera här: