Måndagens...

... väder: Molnigt. Det blåste hela dagen. Ingen sol. Brrr....
...sötaste: Mrs. Grimshores dotter. Jag får hål i tänderna! Hon vad med på informationsmötet om min allergi och sen när de gick så sa hon till mig: Vi ses i mitt hus! :):):)
...fusk: Jag och Ellie gjorde snabbresearch om Michael Kempson på Visual Art. Vi fattade inte vad han försökte säga med sina målningar så vi hittade på det mesta.
...lunch: Smörgås med sylt. Det är konstigt, jag tycker det känns som efterrätt.
..outfit: Lila och gul skoluniform.(Såklart!) I härligt material som blir statiskt när man sitter.  

Annars har jag varit downtown och köpt batterier till min kamera, missade precis Victoria så jag fick gå själv. Måste fixa min mobil till det australiensiska nätet. Men det är så omständigt så jag skjuter upp det hela tiden.
Jag hade en väldigt lugn dag med Visual Art, Multimedia och Outdoor Education. Sedan gick jag på ett möte om min allergi, mest för att de som inte känner mig ska veta hur jag ser ut om jag nu skulle få en reaktion.
Jag kanske inte kan följa med på kanotturen på torsdag heller p.g.a allergin. Det känns lite trist, men om jag ska vara ärlig så har jag inte så stor lust att åka just nu. Det är så kallt hela tiden och det känns ju lagom lockande att ramla i forsar. Dessutom så har jag bytt Outdoorklass. Jag hade hellre åkt med den andra klassen.
Men v i får se hur det blir.

Nu ska jag dricka lite te. (Jag dricker typ mer te här än i Sverige! )

P.S Jag saknar er! <3


Kommentarer:

1 Emelie:

skriven

Saknar dig också!

Mackor med sylt är inte gott till frukost, så är det bara. Men i Norge lever alla på det, verkar det som.

2 mormor:

skriven

Du kanske fryser för att du dricker för mycket te.

I te finns samma ämne som i kaffe. Kärlen drar ihop sig.

Kram

3 Mia:

skriven

Hahaha! Jag hade inte hört vilka färger du hade på uniformen, hej Löfbergs lila ;)!

4 Mia:

skriven

Oj, P.S SAknar diig med haha, vad med Ems idag bla och hon sa en sak som jag kunde höra dig säga precis på samma sätt ;P Kramar <3

5 mikaela:

skriven

inga bilder på denna skoluniform? lät spännande! :)

Kommentera här: