Funderingar

Efter ett längre blogguppehåll på ca tre timmar tänker jag uttrycka min förvåning över ett par saker:

* Jag har dubbla byxor, kofta och skor och jag häller i mig te. Varför fryser jag? Till och med mina händer är kalla, och de är alltid varma.

* Med jämna mellanrum dyker det upp reklam för diverse asiatiska kvinnor i reklamfältet nedanför det senaste inlägget. De brukar ju vanligen anpassa sig något efter bloggens innehåll. Jag kan inte minnas att jag skrivit nåt som kan kopplas till det. Jag befinner mig inte ens i Asien.

* Och som vanligt när jag ska skriva ett inlägg där jag räknar upp saker så glömer jag alla. Men jag skrev ett par och det är ju två, eller hur?
Så jag kan passa på att berätta om att vi hade bågskytte idag. Jag lyckades träffa tavlan flera gånger och det är stora framsteg. :) Roligt är det iallafall!

(Ha en bra dag alla ni som precis har vaknat fast jag snart ska gå och lägga mig...)

Kommentarer:

1 anna:

skriven

jasså vad roligt :D jag tycker det ser jätteskumt ut. månen ska som inte vara så egentligen. fast det är nog roligare då. då vet man att man inte är hemma.

bågskytte är kul, håller med dig. var ganska bra på det också (den enda gång jag har provat iaf)

sådär nu är min kommentar nästan lika lång som ditt inlägg. ha det bra!

2 mormor och morfar:

skriven

Agnes gå och köp dig yllekläder, kofta, sockar el fårskinnstofflor.

Grattis till 17/8. Du minns väl?

Kramar

3 Märta:

skriven

Du har varit i tokyo;) haha

Kommentera här: