Fredag

Idag har jag och Victoria tjockat oss på KFC igen. Det var också den första soliga dagen på hela veckan så det var överraskande varmt. Jag färdigställde mitt engelskaarbete i god tid före inlämning. (Tio minuter om man inte räknar med själva lektionen.) Eftersom jag och Anne var färdiga så ägnade vi tiden åt att prata på svenska och norska. Det gick lite segt i början, men sen blev vi bättre och blandade in Lani och Matt. Vi ställde jag och nej frågor på våra språk och sen fick de svara. Det var väldigt kul.

Och igår var mysigt också, vi spelade alfapet och jag vann. (För jag är bra på alfapet!)

Detta är väldigt stressigt och aningen osammanhängande, men jag är lite stressad för jag ska duscha och göra massa saker innan jag ska gå ner till Victoria och vidare till majsparaden.

Trevlig helg!

Kommentera här: