Bloggtorkan är svår, trots regnet.

Jag har himla svårt att sätta mig ner och skriva vad jag gör. Det är inte så att jag ínte gör nånting, men det känns bara omotiverande. Eller nåt.

Men för att göra vissa (pappa...:P) till lags så ska jag blogga iallafall. Eller försöka åtminstone.

När jag vaknade i morse så regnade det ordentligt, trevligt värre. Men jag tröstar mig med att det är andra gånger jag ser regn på mer än en månad, så det är inte så himla farligt. Jag gjorde i ordning min lunchlåda (onej, ingen superlyx med varma mål och grejer som i Sverige) och  sedan bar det av till skolan.
Idag hade jag Matte, Engelska, Outdoor Ed och Visual Art. Jag är nästan klar med engelskan, den ska vara inne på fredag. Fast jag lämnade in en del idag och han kanske tycker det är värdelöst.
Iallafall så gick jag ner på stan med Victoria, vi åt och gick runt på stan lite och provade massa klänningar. Sedan mötte vi Suzanne och fick skjuts hem. Vi drack te och åt äppelkaka och Victoria fick se hur min Skandinaviska hy ser ut på vintern. "Transparent". Haha.
Hon sa också att hon inte vill träffa mina kompisar när (om) hon kommer och hälsar på mig nångång. Det var för att jag berättade hur ni är. Nej, allvarligt så var det för att hon tyckte ni var så snygga. :D

Sedan gick hon hem och jag och Isabel såg en film. Room with a view. Den var en klassiker sa hon, rätt bra, fast jag tittade inte så noga.. :P
En sjukt dum sak är att dvd:er görs på nåt skumt sätt så att man inte kan titta på dem överallt. (Det där lät jätteskumt, men iallafall.) Så min gåva (Solstorm) fungerar inte här så om vi ska se den så måste vi titta på min dator eller nåt.
Det är säkert inga nyheter för de flesta, men jag hade ingen aning. :S

Godnatt iallafall, för i morgon har jag mycket att göra. Tyvärr inte så mycket roligt. :(

Saknar er!

Kommentarer:

1 Hanna:

skriven

Saknar dig med. :(

2 Hanna:

skriven

Saknar dig med. :(

3 Evelina:

skriven

Haha, du skulle inte ha visat bilden på mig xD Nu vill hon inte komma hit xD hahaha :p



Saknar diig !!!

4 Mia:

skriven

Bra att du bloggar igen tycker jag med ;)



Saknar dig.. och hoppas att allt går som du vill att det ska gå =)! Kramar<3

5 anna:

skriven

jaa, det är väl inte allt för ofta folk inte vill träffa en för att man är för snygg. måste vara första gången jag hör nåt sånt. men hon är ju norrman, förklarar allt.

jag hoppas du sa att vi faktiskt är jättesnälla och gulliga också. :)

6 Agnes:

skriven

Anna: Hon är från Brasilien... :P

7 Emelie:

skriven

Norge och Brasilien är ju nästan samma sak i alla fall :P Kan vi säga.

Hoppas du har det bra där borta. Det är trevligt när du bloggar, även fast du själv anser att du inte har nåt vettigt att säga! ;) Här är det kallt och otrevligt, det är härligt att träffa sin klass och sådär igen men det är ju så sjukt trist att inte du är med längre :(

Kommentera här: