Bara för att göra nånting...

Eftersom idag har varit den mest bortslösade dagen hittills så tänker jag inte bemöda mig att berätta vad jag har gjort. För det är ingenting. Däremot så ska ni få veta vad jag borde ha gjort med tiden som jag ägnat åt att sova och stirra i luften.
Detta är alltså vad jag inte har gjort idag:

- Engelskan. Fortfarande inte. Men jag gör ju alltid klart min arbeten precis innan de ska lämnas in så det är väl inte så stor skillnad.
- Visual art. Borde ha ägnat ett tag åt att välja konstnärer och stirra på deras verk, men det får bli en annan dag.
- Städat mitt rum. Det är egentligen ett mycket lätt jobb eftersom jag i princip bara har kläder och skolgrejer. Men jag var för trött idag. Och det ser inte så hemskt ut egentligen.
- Vad som helst som innefattar nån form av hjärnaktivitet. Det var rätt tomt på det idag.

Annars så ska jag snart äta middag, nån salladsgrej med potatis och "not-bacon". Det är ett rätt kul namn. Jag gissar att det är nån sojaprodukt eller nåt..

Kommentarer:

1 rova:

skriven

haha,låter som en givande dag :P btw nu har jag sovit :A

2 Hanna:

skriven

Härligt med slödagar, måste ju unna sig såna också :D Fast själv har jag haft nog med dem nu, så idag har jag varit duktig och BÅDE städat OCH bytt sängkläder (okej, det tog kanske tjugo aktiva minuter, men desto fler ägnades åt att planera det och vänta på rätt tillfälle. xD)

3 Emma:

skriven

jag saknar dej <3

Kommentera här: