1

Just nu är det en månad och ca 6 timmar sedan jag klev av planet i Cairns och fick fylla i komplicerade formulär om vad jag hade i min resväska. En konstig sak är att jag minns nästan allting väldigt detaljerat, t.ex. vad de som hämtade mig hade på sig och vad de åt till frukost. Jag minns dock inte vad gatan som vi åt på hette. Den var tydligen känd.
Iallafall så känns det som att jag har varit här i fyra dagar snarare än fyra veckor. Tiden går alldeles för fort känns det som. :(

Annars så är allt bra, jag är frisk och molnen har slutat blockera solen vilket de har gjort under veckan. Jag sörjer min uteblivna kanotpaddling lite, det lät som att de hade jättekul. Om inte annat så hade jag velat titta på för att skratta när folk ramlade i vattnet. För det gjorde de ofta enligt Teresa. :P
Jag har också lyckats skaffa mig ett fungerande australiensiskt SIM-kort, det tog bara en månad, snabbt eller hur?

Ha en bra helg :)
Fast min helg verkar bli tråkigare än den förra.

Kommentarer:

1 mamma:

skriven

En månad (11 more to go), det har faktiskt gått rätt fort även för oss. Nu har vi fint väder soligt o +10. Vi har trots det en städdag framför oss. Skolan börjar på måndag, du har gått 1 månad och har bara någon vecka till första lovet, va? Skönt att du är frisk.

Kramar

2 pappa:

skriven

I tap that! Tala nu om för oss vad du menade med det. Det är säkert många som är nyfikna. Och sen tycker jag att vi gemensamt sätter press på Agnes att hon ska blogga varje dag, eller hur?

3 mikaela:

skriven

har inte märkt din blogg förren nu! Gud vad kul och läsa :) Hoppas allt är jätte bra med dig!:) Om du vill ha lite info så har jag flyttat till Kalix och har kommit in på frisör! Din msn, btw? Kramar!

Kommentera här: